Depp.

Åh ångest. Fattar inte vad de är med mig. Ont i magen, gråt i halsen, ensam och jävlig..
Sitter ensam i min lägenhet, lägenheten jag va så himla glad över och trivdes helt fantastiskt i, nu vill jag inte vara här själv, blir uttråkad, stressad och illamående.. Vet aldrig hur jag jobbar, vet aldrig hur dagen ska bli och de är så himla jobbigt för mig.
Just nu skulle jag bara vilja ha ett hus, hundar, skoter och bara va ute hela dagarna, ha ett fast jobb så man kan planera dagarna och bo med min fina pojkvän dom gör mig så himla glad.. Allt är bara för tyst och ovisst just nu och Näe!

Ska nog ta mig en promenad nu iaf, endorfiner brukar få mig att må bra, sen åker jag nog till byske ikväll, till mamma och pappa.. Sen ber vi till gudarna att jag får jobbet jag sökt!!



Kommentarer
elinlu.webblogg.se

Du är så värd ett fast jobb, hoppas att du får det <3

2013-01-22 @ 00:37:50
URL: http://elinlu.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0