Torsdag Fredag

I Torsdags åkte jag Julia och Matilda till Nyland för att hänga med Elin. Vi solade, fikade och gick en promenad. Riktigt trevligt!
På afton for jag och Anton och handlade present till pappa som fyllde år och till mamma till morsdag. Sen bar det av till stugan för att fira pappa med ännu mer fika och tårta. Riktigt trevligt att träffa släkten, dom är så himla fina!
 
 
I Fredags jobbade jag 8-15. Ola hämtade mig efter jobbet och vi åt tacomiddag innan jag, Frida och Jenny gick och röstade. På kvällen gav vi oss ut på en inlinestur i de fantastiskt härliga vädret som slutade i Kåge tur och retur. Riktigt härligt och riktigt trötta innan vi var hemma igen. Men en riktigt bra sommarkväll som avslutades med jordgubbar, glass och grädde!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0