Hej!

Nu var det väldigt längesen sist igen. Har min första dag på en allmänförberedande utbildning idag, för att repetera matte2 innan jag börjar matte3 till hösten, känns bra att komma igång med hjärnan lite igen faktiskt!! Sitter just nu ute i solen på lunchrast.
Helgen har varit riktigt bra, fredag blev de jobb sen grillat, lördag var det fest med en hel massa folk i fällfors för att fira Tina och Mia som fyllde år, så himla kul fest!!! Och är så himla glad att dom är så trevlig och lätta att umgås med, känner mig som en i gänget ju, riktigt kul!! Gårkvällen spenderade jag hos kusinerna, blev bjuden på middag och blev friad i efterskott, så himla bra kväll de me, bara umgås med dom!! Ikväll ska jag hem och hälsa på familjen också, de blir nog bra, puss så länge!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0