Long time no see!

 
 
Satt och läste igenom gamla inlägg på vägen till jobbet i morse, himla kul/ intressant att läsa om vad man gjorde och hur livet såg ut för ett ca ett år sen. Blev därför taggad på börja om att skriva lite. Dock oklart om jag kommer lyckas med det, är inte riktigt den som tycker det känns värt att lägga tid på sånt här, eller så är jag helt enkelt för lat, men men.

Sen sist har jag varit i Thailand men fina Fredrika, börjat jobba heltid på Konsum och förra veckan spontan åkte jag och Ola till Turkiet som var över förväntan. Annars så känns livet rätt kul just nu.. Har hittat tillbaka till Julia lite, uppskattar verkligen tiden med mina kompisar och längtar efter att hänga med dom, har hittat "lagom" vad gäller träning och mat.

Att sommaren verkligen är på gång gör inte saken sämre. Varmt ute, blir grönare och grönare för varje dag och lukten av sommar. Blir så himla taggad på tiden som kommer med båtturer, tennis, löpturer, grillkvällar, festivaler, sol, bad och sommarstugor. 

Tog en löptur igårkväll och fick ett riktigt lyckorus under hela turen. Kändes som en riktig sommarkväll, precis lagom varmt och ljust trots att klockan var närmare 21. Efter jobbet idag har jag och Frida hjälpt Jenny att bygga ihop hennes nya byrå, sen blev vi bjudna på middag också, riktigt trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0