Vart tog tiden vägen?

Den här veckan går så himla snabbt! Måndag var jag och min bror på stan och köpte lite presenter och kollade på kläder till han. 
Tisdag efter matten mötte jag upp Elin, Frida och JuliaJon vid älven för häng i solen. sen på kvällen mötte jag Julia i Byske för tennis, promenad, glass och en massa prat, hur trevligt som helst! 
Igår följde jag min bror på lägenhetsvisning, stor, öppen och ett riktigt kök.. Fett lyxigt! På kvällen bar det av till Byske igen för att fira pappa som fyllde år. Släkt och vänner kom så vi fikade, pratade och jag bjöd på gotårta. Riktigt trevligt! Sen åkte jag med Maja som övningskörde hem till stan, riktigt duktig måste jag säga, var inte rädd en gång, haha. 
Ikväll blir det bio med ett gäng grabbar, fast and furious 6 ska vi se, som jag längtat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0