Fina dag!

Efter löpturen mötte jag upp Elin på stan och vi begav oss till sjungande för att sola i de fina vädret, när solen gått i moln tog vi en sväng på stan innan Elin skulle iväg på möte, mycket trevlig dag!
Ikväll när solen kommit fram igen gick jag och frida en promenad runt broarna och åt glass på bryggargatan, alltid lika trevligt och vi har jämt så himla mycke att prata om! Finafina vän. 
När jag kom hem från promenaden hade Ola kommit till stan så vi for ut på en liten sväng på inlinesen, så himla härligt att åka, känna fartvinden i håret och bara rulla fram. Har varit en himla bra dag med en massa fina personer och precis som jag hoppas att resten av sommaren kommer bli!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0