Tacos, skidor och samtal.

Har varit i Medle hos mammas jobbarkompis Anita i afton. Hon bjöd på tacos till middag, sen fixa jag lite med hennes son Elias hår. Efter det for vi ut i skidspåret, hon hjälpte mig nämligen lite med min teknik. Den va rätt bra, men fick nå bra tips när de gäller stakningen och hur man kan öva upp tekniken lite, himla bra grej! Efter skidorna blev det jättegod kladdkaka som hennes dotter Evelina bakat, bär och grädde, plus en massa snack. Har haft det så himla trevligt och känner mig nästan som hemma även om det var typ 4-5 år sen jag var där sist, himla fina och gulliga personer helt enkelt. Blir så glad att de finns så vettiga personer, får liksom hopp på mänskligheten mitt i all skit som händer på denna jord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0