Äntligen helg!

Alltså gårdagens film, så Himla bra!! Såg alltså Fast And Furious 6 med Ola, Anton, Nylle, Jocke och Jonte. Satt och hoppa i stolen för att den var så bra, spännande och rolig. Nu är de bara ett års väntan till nästa film igen. 
Idag spenderar jag hela dagen på arbetsförmedlingen, det är jobbchans så jag sitter i kö och väntar. Har nu suttit i snart fyra timmar och det är fortfarande 16 stycken före mig, inte så kul när vädret är helt amazing ute och jag har en buss som går om 50min som jag tänkte hinna med.. Fast det är ju fett värt de om jag får jobbet! 
I afton bär det iaf av till fällfors., hoppas på en varm sommarkväll ute med massa fina människor, får helt enkelt se vad som händer. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0