Småkraffs.

Jobbade tisdag till lördag förra veckan. Lite bittert med tanke på att ena gänget var i Sorsele i en stuga, fiskade, chillade och bara umgicks medan de andra gänget var i Göteborg på summerburst. Lite lätt bitter över att se alla bilder på insta medan man själv måste jobba.. Ångrade endel att jag inte följde faktiskt.. Men lördagkväll och söndagen blev i alla fall bra!
For till fällfors efter jobbet, åkte inlines och sen for vi till stugan för att grilla korv, äta jordgubbar och meta. Fick några stora rackare. Tillbaka till fäll för att sova och på söndagen tog vi rulle med oss, solade, badade och grillade till lunch. Lyckades till och med få ner rulle i vattnet frivilligt!
På afton for jag hem för att spela den årliga golfen med familjen och äta middag på golfrestaurangen. Gick bra att spela den här gången också, blev inte förbannad en enda gång!

Onsdag idag, tränat måndag, tisdag och ska he mig iväg även ikväll.. Annars gör jag inte så mycke, är rätt less och ledsen på mitt liv just precis nu faktiskt.. Tråkigt värre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0