Sommarkänslor!

Två veckor har gått sen jag skrev sist och jag fattar ingenting., hur kan tiden rusa iväg så? Har iaf jobbat, pluggat och varit sjuk sen sist så det har väl varit lite full rulle! Senaste dagarna har varit helt fantastiska.. Är vädret bra mår Lisa bra. Ganska sjukt hur väderstyrd man kan vara egentligen men jag får verkliga lyckorus när solen är framme och luften är varm.. Antar att det är för att man känner hur sommaren närmar sig, Så himla härligt, kan knappt bärga mig!! Känner på mig att sommaren kommer bli helt fantastisk. Sol, värme, stugan, vänner, festivaler och långa sommarkvällar! Har massa planer och hoppas verkligen att dom blir av. Blir så taggad av att tänka på de!

Idag har jag iaf suttit i solen på morgon och sen jobbat 11-20, efter det har jag och mamma skickat en beställning på sommarkläder, får väl se hur det går.. Börjat fundera på solglasögon också, måste fixa med styrka men känns inte jättekul att lägga ner dom pengarna, men de är ju välbehövligt! Har börjat vänja mig vid mitt röda hår nu också, helt okej ser de faktiskt ut ändå.
Nu ska jag sova, jobb 9-18 imorgon och sen är de en efterlängtad helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0