Healthy life, Happy life.

Jag är så himla nöjd och glad med mitt liv just nu! Älskar sådana perioder, när man träffar folk varje dag, trivs med sina vänner och har lagom mycket att göra. Har haft väldigt fullt upp sista tiden, eller rätt länge faktiskt.. Plugg, jobb, träning och ett försök att hinna umgås också. Var sjukt stressad och helt slut för någon månad sen, men efter att ha införskaffat en almanacka, så jag kan planera mitt liv, och fått ordning på min dygnsrytm har livet blivit så himla bra och jag kunde inte vara gladare!

Så tre små tips till alla er där ute som är förvirrad, glömsk, stressad och helt slut;
1) Få ordning på dygnsrytmen (sov minst 8h/natt ex mellan 23-07, du kommer vakna mycket piggare)
2) Skaffa en almanacka (du slipper ha allt i huvet vilket riskerar att glömma bort eller dubbelboka, plus att du blir mindre stressad när du får en överblick över vad du hinner)
3) planera inte in för mycket under en dag/vecka (våga säga nej om du känner att du inte hinner)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0