Fina människor

Hade ledig dag igår. Rände runt på stan med Julia och inhandlade diverse saker till lägenheten bland annat. Brodern min kom på middag innan hockeyn, följde med en liten bit i de långa tåget upp till ladan. Lite sjukt va intresserad vissa är, helt galna. Körde ett riktigt tungt bodypump pass med Frida sen, de känns i kroppen idag om man säger så. Igår orka jag knappt hålla ihop telefon till örat, heeh. Dagen avslutades med lite mys med pojken min. Bra dag! Kan inte säga annat än att jag trivs riktigt bra i stan.

Idag blir de jobb 10-20, sen får vi se hur jag riktigt ska lösa helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liizh.blogg.se

22år. Tjej. Skellefteå. Träning. Vänner. Pojkvän. Inredning. Bilder.

RSS 2.0